.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رد صلاحیت 4 کاندیدای مطرح اتاق بازرگانی مازندران
عدم تایید صلاحیت 4 نفر از کاندیداهای اتاق بازرگانی به قوت خود باقیست اگر چه تا برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی و صنایع معادن مازندران تنها 4 روز باقی مانده است اما اخبار موثق همچنان حکایت از عدم ...
رد صلاحیت 4 کاندیدای مطرح اتاق بازرگانی مازندران

عدم تایید صلاحیت 4 نفر از کاندیداهای اتاق بازرگانی به قوت خود باقیست اگر چه تا برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی و صنایع معادن مازندران تنها 4 روز باقی مانده است اما اخبار موثق همچنان حکایت از عدم تایید صلاحیت 4 نفر از کاندیداها را دارد.

البته تا این لحظه هیچ یک از مسئولین در این مورد اظهار نظر رسمی نکرده و حتی در سایت اتاق بازرگانی ایران نیز هیچ خبری از اسامی تایید شدگان به چشم نمی خورد.از سویی گزارشات دریافتی از عدم حضور 7رییس کنونی اتاق های بازرگانی برخی استانها نیز در این دوره از انتخابات خبر می دهد.

به هر حال همانگونه که سابقا" نیز سایت شمال نیوز اشاره داشت احتمال عدم احراز صلاحیت 4 نفر از کاندیداهای مازندران همچنان به قوت خود باقی بوده و به احتمال فراوان در انتخابات تاریخ89/11/4 شاهد حضور اسامی این 4 نفر در لیست کاندیداها برای احراز پست های اتاق بازرگانی مازندران نخواهیم بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 اسفند 1389
خدا همه دلسوزان به نظام را سلامت بدارد و لعنت خداوند برآن کسانی که بدون ترس از خدا به دیگران تهمت و افترا میزنند ماه هیچوقت پشت ابر نمیماند شب درازه قلندر بیدار . واقعا بترسید از خدا . انشاا... افراد با لیاقت و با عرضه پا به میدان بذارند تا استان متحول بشود . مهندس محمدی نگران نباشید صداقت و منش شما کار دستتان داد و زودتر از اینهابایستی روباه صفتان را میشناختید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.